Thursday, February 12, 2009

坏习惯
李玖哲

你爱的歌不再听了
谁在我心里哼

你爱的颜色我
偏偏又选


我开始怀疑你没离开
否则太奇怪

睡觉
吃饭
从我的习惯
都证明你存在


是坏习惯
我戒不断
我的心不听使唤

我犯了又犯
像个笨蛋
这世界一片混乱

爱已走散
忘记太难
但会习惯

你的生日我不庆祝了
还记得

你悲伤快乐我不参加了
却总还挂念着

坏习惯

坏习惯

▬▓▓▓▓▓▬


I need to move on...
Please don't tell me anything regarding you read my blog.
Give me a space to breath to be myself to speak up
Never mention my blog to me anymore
If not, I will need to change my URL again
Don't knock at my door anymore
You came twice but we never meet
如果没有缘分,
就算是邻居也不会见面

No comments: